Tuesday 29 December 2015

PROGRAM PENGAKTIFAN OTAK TENGAH -KHALIFAH GENIUS

program otak tengah
Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera
Alhamdulillah dengan kurnia dari Allah yang Maha pemberi kurnia, kami meneruskan program pengaktifan otak tengah dengan teknik dan metodologi yang lebih serasi dengan jiwa iaitu dengan menggunakan kaedah yang lebih Islamik.
program pengaktifan otak tengah
orang dewasa juga boleh


program pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengahprogram pengaktifan otak tengah
Kami yakin dan percaya bahawa teknik pengaktifan otak tengah telah wujud dari dahulu lagi. Ia BUKANLAHilmu yang baru, MALAH orang zaman dahulu juga berjaya mengaktifkan otak tengah mereka.
HANYA yang berbeza adalah pada ketika ini, para pengaktif otak tengah menggunakan muzik yang spesifik yang telah digubah untuk mengaktifkan otak tengah para peserta disamping teknik fokus dan sebagainya.
WALAUPUN BEGITU, orang zaman dahulu juga memiliki kemampuan yang sama, cuma teknik yang digunakan tidak menggunakan muzik seperti yang digunakan sekarang.
PERSOALANNYA, orang zaman dahulu menggunakan teknik yang bagaimana??
Itulah antara teknik-teknik yang digunakan oleh kami yang lebih bersifat islamik dan selari dengan fitrah manusia iatu menggunakan teknik alunan zikir-zikir.
Kami TIDAK MENGGUNAKAN muzik yang memeningkan kepala, tetapi kami menggunakan alunan zikir-zikir.
InshaAllah para peserta akan merasai ketenangan yang luar biasa dan juga mereka dapat mengaktifkan otak tengah mereka. 
Hubungi Kami Untuk Penerangan Yang Lebih Lanjut. 0139653323/ 0192087779

No comments:

Post a Comment